
Entrades recents
- Concurs carpeta EA Pau Gargallo curs 2026-27
- Sobre la meva experiència ERASMUS a l’ESAP
- An overview of Turkey
- Wiktoria Guzik: Art Portfolio
- From Abroad: Anastasiia Khvorostova, Elif Elfin Öztürk, Oliwia Sochacka and Niko Zielinska
- Bones festes!
- PAU per la PAU: Qui arma els conflictes
- PAU per la PAU: Jornada inaugural
- Classe magistral de Grangel Studio al Filmets
- Curts del CFGS d’Animació al Filmets 2025

- Nom del projecte: Isilune
- Autor: Ainhoa Goenaga
- Estudis: CFGS Tècniques Escultòriques
- Curs: 2018/19
Isilune vol dir moment de silenci; silenci que dóna lloc a l'escolta, que atén allò que batega, assumint que no hi ha nom per a tot, "una gramàtica per a tot el que se sent" (F. Gros).
Aquest projecte és una conjunció momentània d'elements i persones en un espai i temps específics: el jardí d'una escola d'art (Badalona, 2019). Es viuen circumstàncies adverses. Els espais de creació manual del centre s'enfronten a un tancament progressiu darrere de les tendències socials marcades per la creixent digitalització i la imperant productivitat.
Aliè a tot això, però coincidint en l'espai i temps present, es percep una manca de sensibilitat i consciència cap a l'entorn i els seus habitants en l'ambient de jardí causa de l'abundància d'humanitat malacostumada a un sol ús.
Isilune
Category: Escultura, Treballs Finals















