
Entrades recents
- Art català a l’Art Academy of Latvia
- ERASMUS teaching mobility in Iasi, Romania
- Ina Ignatowicz: Domestic Designer Portfolio
- Luca Marovino: Stone carving workshop
- Portes obertes 24 de març i 8 d’abril
- Proves accés CFGM i CFGS
- Laboratori d’Arts
- Concurs carpeta EA Pau Gargallo curs 2026-27
- Sobre la meva experiència ERASMUS a l’ESAP
- An overview of Turkey

- Nom del projecte: La Reme
- Autor: Direy Rojo Peña
- Estudis: CFGS Gràfica interactiva
- Curs: 2018/19
Un no és conscient de com de bé es viu a casa dels pares fins que s’independitza. És llavors quan et trobes sol a casa teva vers una nevera buida i dius, i ara que he de comprar?
Tenim una gran xarxa de coneixements al nostre abast, tot i que sempre ens hi deixem temps i més temps abans de trobar una solució per al nostre dubte.
Vaig poder observar que hi havia una carència de recursos per tenir totes les eines necessàries a l’abast. Una correcta administració de les nostres despeses, organització de tasques i dubtes sobre la llar. És per això que el meu projecte pretén resoldre aquesta carència d’informació que hi ha al mercat, oferint a tota aquesta comunitat l’oportunitat de disposar de tots els recursos necessaris.
Així doncs la nostra intenció és ocupar aquest buit que hi ha en el món de les aplicacions respecte a aquest àmbit en el qual vol encaixar La Reme.
La Reme
Category: Gràfica Interactiva, Treballs Finals



