
Entrades recents
- Disseny a l’Accademia di Belle Arti de Reggio Calabria
- Inauguració de l’exposició de Chris Ware
- Visita al festival l’Animac de Lleida
- Lliurament premis carpeta Pau Gargallo 25.26
- Cooperart: La mascota per al projecte Transitar!
- Terceres jornades de Còmic – 9 i 10 d’abril
- Visita a la botiga Casa Amatller – Simón Coll
- Xavier Blanch, taller de narrativa creativa
- Xerrada del Joan Turu
- Conferència de Perico Pastor

- Nom del projecte: Vida Festival
- Autor: Miquel Pulido
- Estudis: CFGS Gràfica Impresa
- Curs: 2017/18
Creació dels elements de comunicació gràfica del Vida Festival 2018. El projecte intenta renovar la imatge del festival, com es fa anualment, però amb una proposta més arriscada i diferent de les habituals.
Aquest projecte té fonts d’inspiració molt diverses, que es reflecteixen en major o menor manera en el producte final, però que conflueixen en trets similars: la representació gràfica de la música i el so.
El concepte paraigua a partir del qual es desenvolupa aquest projecte és el ritme.
m. 1. Proporció de temps entre diversos sons, moviments, fenòmens o actes repetits.
A partir d’aquest concepte busco crear una imatge que uneixi un element digital i sintètic amb una essència més orgànica, que es pot comparar amb el que fa el festival, portant artistes que utilitzen cada cop més elements de la música electrònica i ubicar-los en un entorn natural i orgànic.
Per a la campanya es dissenyen 3 versions de cartell; 1 fullet de mà amb la programació i un mapa; 1 polsera identificativa; 1 model d’entrada i 1 element de promoció.
Vida festival
Category: Gràfica Impresa, Treballs Finals