
Entrades recents
- Laura Benedito “Tornar a caminar. Able”
- Festival de la Bande Dessinée d’Angoulême
- Inscriu-te a les proves d’accés!
- El Naufraguito, Com fer un fanzine, (amb èxit), (relatiu)
- Aprenent a mirar | Formació en disseny de tipus per a dissenyadors gràfics
- Sortida pel projecte del CFGS de GINT amb la Fundació Arrels
- Ruta cultural per la Barcelona artística i gràfica de finals del s.XIX i principis del s.XX.
- Segones Portes Obertes 25.26
- Asley Gabriela Cuenca autora del cartell de Carnaval Badalona 2025
- Arena Pau Gargallo – Una competició interactiva

- Nom del projecte: Vida Festival
- Autor: Miquel Pulido
- Estudis: CFGS Gràfica Impresa
- Curs: 2017/18
Creació dels elements de comunicació gràfica del Vida Festival 2018. El projecte intenta renovar la imatge del festival, com es fa anualment, però amb una proposta més arriscada i diferent de les habituals.
Aquest projecte té fonts d’inspiració molt diverses, que es reflecteixen en major o menor manera en el producte final, però que conflueixen en trets similars: la representació gràfica de la música i el so.
El concepte paraigua a partir del qual es desenvolupa aquest projecte és el ritme.
m. 1. Proporció de temps entre diversos sons, moviments, fenòmens o actes repetits.
A partir d’aquest concepte busco crear una imatge que uneixi un element digital i sintètic amb una essència més orgànica, que es pot comparar amb el que fa el festival, portant artistes que utilitzen cada cop més elements de la música electrònica i ubicar-los en un entorn natural i orgànic.
Per a la campanya es dissenyen 3 versions de cartell; 1 fullet de mà amb la programació i un mapa; 1 polsera identificativa; 1 model d’entrada i 1 element de promoció.
Vida festival
Category: Gràfica Impresa, Treballs Finals