PlanB. Francesc Moreda

  • Nom del projecte: PlanB
  • Autora: Francesc Moreda
  • Estudis: CFGM Assistent al producte gràfic imprès
  • Curs: 2020/21

El projecte ha resolt un packaging que inclou una guia de 12 Scapes Rooms de la ciutat de Mataró.  PlanB és regalar experiències, el regal perfecte. Dins de cada caixa hi ha una guia editada amb una selecció de les experiències. També hi ha un xec regal que dona dret a triar i gaudir d’una experiència inoblidable. La seva funció és molt simple: la persona que vol regalar la caixa escull entre 34 possibilitats i tria la més apropiada per a l’ocasió; la persona que rep el regal ha de triar l’experiència que més li agradi i reservar-la a la pàgina web o trucant per telèfon.

 

 

PlanB. Yvonne Menetray

  • Nom del projecte: PlanB
  • Autora: Yvonne Menetray
  • Estudis: CFGM Assistent al producte gràfic imprès
  • Curs: 2020/21

El projecte consisteix en desenvolupar una caixa smartbox per una guia d’Escape Rooms de la ciutat de Mataró. S’ha dissenyat un llibret per a cada activitat, un suport per aquest, un desplegable, el mapa de Mataró i una postal promocional.

 

 

 

Matusalén Bikes. Alexandra Martínez

  • Nom del projecte: Matusalén Bikes
  • Autora: Alexandra Martínez
  • Estudis: CFGS Gràfica Impresa
  • Curs: 2020/21

A partir de la marca existent Matusalén Bikes s’ha dissenyat la gràfica per a les dues col·leccions que donen vida a la marca: Colors i Novecentismo. Una està inspirada en la bandera ciclista i l’altra té un aspecte més retro. S’ha fet un catàleg en el qual s’hi poden trobar tots els productes de la marca, els aparadors i mobiliari de la botiga, així com el disseny de samarretes i gorres de les dues col·leccions. També s’ha realitzat un vídeo on apareixen tots els productes de la marca, pensat per a ser exposat a la botiga o a fires del sector, on s’hi ha inclòs una animació de la marca.

 

 

 

 

Matusalén Bikes. Roser Butrón

  • Nom del projecte: Matusalén Bikes
  • Autora: Roser Butrón
  • Estudis: CFGS Gràfica Impresa
  • Curs: 2020/21

El projecte consisteix en promocionar les dues col·leccions de l’empresa Matusalén Bikes: Noucentista i Colors. La marca vol transmetre un ambient idíl·lic, ple de colors vius que recorden el mar, les ones, el soroll de les gavines... un ambient del qual gaudir tot pedalant damunt d’una bicicleta de Matusalén Bikes. S’han realitzat dos catàlegs, un vídeo promocional i un espai per a la botiga.

 

 

 

Matusalén Bikes. Joan Curto

  • Nom del projecte: Matusalén Bikes
  • Autora:  Joan Curto
  • Estudis: CFGS Gràfica Impresa
  • Curs: 2020/21

Aquest projecte es basa en la marca Matusalén Bikes, una botiga de Badalona dedicada al món ciclista. La botiga té a la venda bicicletes de diferents marques, però el seu producte són les Matusalén Bikes. La col·lecció Colors està formada per bicicletes més esportives i la col·lecció Noucentista “Fidel Aguilar” té bicicletes amb un estil més vintage.

L’encàrrec es basa en dissenyar un estil gràfic per al patrocini d’aquestes col·leccions i les seves bicicletes, a banda de dissenyar diferents aplicacions amb el disseny proposat: catàleg, aparadors, vídeo promocional, animació del logotip de la marca i marxandatge.

 

 

Matusalén Bikes. Núria Xiu Fragoso

  • Nom del projecte: Matusalén Bikes
  • Autora: Núria Xiu Fragoso
  • Estudis: CFGS Gràfica Impresa
  • Curs: 2020/21

En aquest projecte s'havien de crear els elements de comunicació gràfica de la marca Matusalén Bikes, en dues col·leccions: Colors i Noucentisme.
La gràfica creada consisteix en l'equilibri de rectangles verticals i horitzontals de diferent mida i color. Cada col·lecció té la seva paleta de colors; per una banda tons pastels i per l'altra tons ocres i marronosos.
Els catàlegs són díptics que porten una solapa desplegable a dins. També s’ha fet el vídeo promocional de les bicicletes amb la gràfica, amb molt de moviment entre transicions, música i imatges i la gràfica aplicada a gorres i samarretes.
En el disseny de l'aparador hi ha una planta a l'entrada, una taula de fusta, un parell de tamborets i una calaixera amb infusions i cafè, per afavorir l'estança del client.

 

 

 

Optimely. Sara Mª de Lira

  • Nom del projecte: Optimely
  • Autora: Sara Mª de Lira
  • Estudis: CFGS Disseny web i aplicacions mòbils
  • Curs: 2020/21

El projecte sorgeix per a donar resposta al perjudici que representa per als usuaris visitar un centre comercial i haver de fer llargues hores de cua o la dificultat per a trobar aparcament. Optimely no és només una marca, sinó una família. Tant la app, la web com els petits quioscs que es trobaran dins del centre comercial estan connectats i proveïts de les eines necessàries per a proporcionar a l’usuari una experiència totalment innovadora.

 

 

 

Toska. Carla Muñoz

  • Nom del projecte: Toska
  • Autora: Carla Muñoz
  • Estudis: CFGS Disseny web i aplicacions mòbils
  • Curs: 2020/21

Toska consisteix en un joc interactiu destinat a les persones que es volen evadir de la realitat per un temps i endinsar-se en un món relaxant ple d’opcions de personalització per a què puguin crear la seva pròpia història, conèixer-se millor i passar una bona estona.

Dins de l’aplicació hi ha diferents apartats i funcionalitats: el joc principal en el qual s’haurà de decidir entre diverses opcions per a triar el que ha de fer el personatge escollit; un apartat de cura de plantes; un apartat de control d’ànim i diferents apartats de personalització.

 

 

 

Reguide. Adrián Martínez

  • Nom del projecte: Reguide
  • Autor: Adrián Martínez
  • Estudis: CFGS Disseny web i aplicacions mòbils
  • Curs: 2020/21

Degut el gran auge actual dels patinets elèctrics, i la pròpia experiència de l’autor, sorgeix la necessitat de crear Reguide, una plataforma que impulsa i dona suport a aquest mitjà de transport. La idea és donar-li la valoració i reconeixement que ara no té per part dels no usuaris i un millor suport post-venda, convertint l’ús del patinet en una experiència més confortable, responsable i segura.

 

 

 

Disconnect. Marc Floriach

  • Nom del projecte: Disconnect
  • Autora: Marc Floriach
  • Estudis:  CFGS Animació
  • Curs: 2020/21

En una ciutat retro futurista, un noi s'adona que un nou producte de realitat virtual mata als usuaris que l’utilitzen. Amb la seva nau condueix fins a destruir la font d'alimentació de la ciutat que també destruirà els dispositius electrònics.