

Ens plau convidar-vos a la presentació del còmic El Cercle de Loplop, del professor de la nostra escola Toni Benages i Sebastià Roig, que tindrà lloc el dia 8 d’abril a les 18:30h a l’Escola d’Art Pau Gargallo (C/ Molí de la Torre, 8 de Badalona).
Sebastià Roig (Figueres, 1965). És el guionista de Narcís Monturiol i les pedres de l’infern i Les extraordinàries aventures de Francesc Pujols. També ha publicat estudis sobre els còmics, la ciència-ficció, el fantàstic i ha fet cançons per al supergrup Homes de filferro.
Toni Benages (Badalona, 1970), Director del Cryptshow Festival, dibuixant, il·lustrador, cartellista... Autor dels àlbums Narcís Monturiol i les pedres de l’infern i Les extraordinàries aventures de Francesc Pujols, amb guió de Sebastià Roig, La joia de viure i Llibre de cavalleries amb guió de Julià Guillamon, i Total Wars i Las manos en los bolsillos, amb guió de Pablo Herranz. Dibuixa a Scifiworld i el Petit Sàpiens. També ha entintat l’àlbum The long and winding road de Rubén Pellejero i Christopher. Actualment treballa com a professor a l’Escola d’Art Pau Gargallo.
Posted on abril 6, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

>>> Laura Sal i Júlia Torrents amb el treball Disseny d’una revista
>>>Andrea Ahumada i Victòria Cabrera amb el treball L’art com a objecte d’estudi en la psicologia
>>> Ona Galanó amb el treball Alternatives per a la construcció de planxes de surf sostenibles
>>> Júlia Ribas i Lucia Ramos amb el treball Fast Fashion i Slow Fashion
>>> Neus López i Ana Pedreira amb el treball Influeixen els nostres coneixements sobre l’art?
+ Informació: XXXVI Jornades Científiques virtuals de Batxillerat de Badalona 2022
Posted on abril 4, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

>>> Les portes obertes de Batxillerat seran el dia 20 d’abril de 2022 a les 19:00h a l’enllaç següent:
>>> Les portes obertes de Cicles seran el dia 21 d’abril de 2022 a les 19:00h al següent enllaç:
Us hi esperem!
Posted on abril 4, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

Dimecres ens va venir a veure la Mònica Lorenzo @monica_eloo a la classe de comunicació visual de 2n del CFGS de Gràfica Interactiva. Actualment estem fent la part de màrqueting directe, en concret comencen a desenvolupar una campanya per màrqueting digital aplicat a xxss.
La Mònica és especialista en dissenyar estratègies de comunicació aplicades al social media, consultora estratègica i en màrqueting digital, i creadora de The Trust Marketing Method. Ens va explicar com enfocar la campanya tenint en compte les característiques de cada projecte integrat i va donar moltes eines als alumnes; també ens va donar una visió molt estratègica de l'enfoc de la comunicació digital.
Posted on març 30, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

L’alumne Adrián Martínez que l’any passat va acabar el CFGS de Disseny web i aplicacions mòbils, ha obtingut el Premi Extraordinari dels Ensenyaments Artístics Professionals de Catalunya en l’àmbit de Comunicació gràfica i audiovisual, corresponent a la convocatòria del curs 2020-21.
Amb aquests premis, el Departament d’Educació pretén distingir l’especial aprofitament de l’alumnat que, gràcies a l’esforç, el rigor i la dedicació, han aconseguit uns resultats acadèmics excel·lents en finalitzar els ensenyaments professionals en els àmbits de Música, Dansa i Arts Plàstiques i Disseny. La relació de l’alumnat premiat s’ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, Resolució EDU/749/2022, de 16 de març.
Moltes felicitats Adrián!
+ informació: Projecte Integrat de l’Adrián
Posted on març 28, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

Aquest diumenge 13 de març, els nostres alumnes del CFGS de Còmic i del CFGS d’Il·lustració han participat a l’edició GRAF d’enguany. Un punt de trobada per al còmic d’autor i l’edició independent on també s’hi poden trobar continguts basats en el llenguatge del dibuix, el grafisme i les arts visuals.
+ informació: GRAF
Posted on març 16, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

Aquest dimecres 9 de març a les 12h, s’ha fet la presentació oficial del mural The Bride of Frankenstein donat per l’EA Pau Gargallo al Museu del Cinema de Girona.
Aquest cartell original de gran format fou pintat per Juan Antonio García l’any 2015, en el marc d’un taller/masterclass que va organitzar el professor Dani Seguí a l’escola, dins la programació del Festival Filmets de Badalona. El mural va estar exposat a les instal·lacions de la nostra escola fins el gener de 2022, quan en vàrem fer donació al Museu.
El valor d’aquest cartell rau sobretot en el fet que és una obra original d’un dels darrers cartellistes especialitzats en grans murals per a cinemes de Barcelona. Aquesta obra, testimoni d’un tipus de publicitat utilitzada a les façanes dels cinemes en el passat, formarà part del fons del Museu del Cinema de Girona i estarà a disposició d’estudiosos, investigadors i persones interessades.
+ informació: El Punt Avui
Posted on març 9, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

Les alumnes Sara Román, del CFGS d’Il·lustració, Júlia Prado del CFGS de Modelisme i Disseny Ceràmic i Esther Roca del CFGS d’Escultura, acompanyats pels professors Míriam Ventura i Jaume Abad han participat a la nova edició ART EXPERIENCE 2022 al CosmoCaixa. Vuit equips de set alumnes s’han enfrontat a un repte que han hagut de resoldre al llarg de cinc hores. Enguany el repte ha estat el redisseny de l’espai del Bosc Inundat.
Felicitem el grup format per la Júlia Prado, que és el que ha resultat guanyador, tot i que ha estat una experiència molt enriquidora per a tots i totes!
Posted on març 9, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

El alumnes de 2n de Gràfica Impresa, des de la matèria d'Història de la Imatge Gràfica, han realitzat una ruta per la Barcelona de finals del XIX i principis del XX que han complementat amb una visita al MNAC, on han pogut entrar en contacte amb l'art i la gràfica d'aquest període, especialment els interessants fons d'estampes japoneses, revistes i cartells modernistes, Decó i de la Guerra Civil.
Posted on març 9, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo

El curtmetratge d’animació Disconnect de Marc Floriach ha estat seleccionat per a participar al concurs de curts de Plançó dins del marc del 24è Festival Internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona.
Mecal organitza el concurs de peces d’animació on participen estudiants d’universitats i escoles d’animació catalanes. La projecció de les peces finalistes serà el divendres 25 de març a les 18h a l’Institut Français.
+ informació: Mecalbcn
Posted on març 9, 2022 by Escola d'Art i Disseny Pau Gargallo